Vpiši svoje podatke

Dogodke lahko vpisujejo le registrirani uporabniki. Registracija in objava vašega dogodka je brezplačna.

SportDogaja.si / Novice / Logotip objavljen, prvenstvo predano

Novica

Logotip objavljen, prvenstvo predano

Kaunas - Med polčasom zadnje tekme EuroBasketa 2011 med Španijo in Francijo so organizatorji EP-ja 2013, odkrili uraden logotip prvenstva in od Litovcev prevzeli organizacijo dogodka.

Še pred primopredajo prvenstva je eden izmed dveh ambasadorjev prvenstva, Peter Vilfan, izžrebal štiri nagrajence iz štirih držav, ki so prejeli prve vstopnice za EuroBasket 2013, ki bo v Jesenicah, Kopru, Novem mestu, Ptuju in Ljubljani potekal od 4. do 22. septembra 2013. Nagrajenci prihajajo iz Litve, Španije, Francije in tudi Slovenije!

Ob polčasu pa se je zgodilo to, kar so slovenski ljubitelji košarke čakali že nekaj časa. Na velikem ekranu se je namreč zavrtel uraden logotip prvenstva, ki je delo agencije Zadrga, Litva pa je organizacijo predala Slovenije. Na parketu so ostali predsednik FIBA Europe Olafur Rafnsson, ter ambasadorja EP 2011 in 2013, Arvydas Sabonis in Rašo Nesterović. Sabonis je Raša vprašal, če misli, da lahko stopi v njegove čevlje, Rašo je dejal: "I feel Slovenia can do it" (mislim, da Slovenija lahko)," potem pa od enega največjih igralcev vseh časov prejel bronaste, 13,5 kilogramov težke čevlje.

O LOGOTIPU:

Logotip največjega športnega dogodka v zgodovini Slovenije je pripoved o prav posebni energiji slovenske košarke in njeni povezovalni moči v deželi na sončni strani Alp. Zelene krožnice, ki se dvigajo nad Triglavom, trdnim "modrim" ponosom slovenstva, se sestavljajo v košarkarsko žogo v gibanju. Energija v gibanju, ki jo predstavlja oris žoge sestavljen iz 5 linij, ki predstavljajo 5 mest, ki bodo gostile prvenstvo, simbolizira vrednote slovenskega športa in naroda in se kot vzhajajoče sonce dviguje nad Triglavom in napoveduje evropsko prvenstvo v košarki 2013. Triglav, nacionalni identifikator Slovenije in slovenskega športa, je podložen z estetiko slovenske narave in valov morja, ki sta turistična simbola Slovenija, nad njim pa se torej mogočna energija košarke zliva z gostoljubjem, prijaznostjo in pristnostjo ter srčnim doživetjem, ki ga obiskovalcem ponuja ena najmanjših držav v Evropi. Zeleno - modra barvna kombinacija stilno zaznamuje povezavo med stabilnimi stebri evropske košarke, katerih gradnik je Slovenija tako v svoji samostojni zgodovini kot iz obdobja nekdanje Jugoslavije ter igrivo "zeleno" energijo, ki je posebna dodana vrednost enega najbolj košarkarskih narodov v Evropi. Logotip tako celostno komunicira vznemirjenje in doživetje, aktivnost in pričakovanje. Občutenje, ki je bistvo evropskega prvenstva v košarki.

Vir prispevka: Anže Blažic

Nazaj na seznam Nazaj na seznam

©2013 SportDogaja.si